Förkyld + Upptakt

Den här helgen hade jag planerat att tävla i Älvdalen. Men eftersom vi i Team Siljan hade träning i Rättvik lördag plus söndag valde jag att träna istället. Men igår morse när jag vaknade kunde jag knappt prata, hade jätteont i halsen och var verkligen dunderförkyld. Så typiskt att det var denna träningshelg. Red åtminstone ut en vända på eftermiddagen med Mickis, det var hur fint väder som helst och hästarna kändes pigga och busiga.


Beach Boy & Justus i solen

Idag var det upptakt för lagryttarna på GRK. Fick en liten förfrågan om jag ville låna en storhäst och rida med i division 2-laget den 7 maj då det fattades en ryttare, men jag ska tävla Beach Boy det datumet på Södra Dalarnas.
Det är lite tråkigt att inte våran klubb får ihop till ett lag som kan tävla division 1. Den serien går ju nu och detta var ju en upptakt inför höstens serier, men vi har bara två ponnyryttare som tävlar på den nivån.
Red ju med i Säters lag i division 1 förra året. Finalen var min och Beach Boys LA-debut och vi var felfria!

Nu ska jag ut, longering står på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0